Blog

عرضه لپ‌تاپ فوق سبک ایسوس با وزن یک و نیم کیلوگرم

 به گزارش دریچه خبر، ساخت یک لپ تاپ فوق سبک به این معناست که باید توازن مناسبی بین ظاهر، وزن و عملکرد یک محصول برقرار شود.

محصول جدید ایسوس UX32LN نام دارد و از خانواده سری ZENBOOK است. در ساخت این لپ‌تاپ از بدنه آلومینیوم استفاده شده که علاوه بر دوام و مقاومت بالا سبب سبکی محصول شده است. این لپ‌تاپ یک کیلو و 450 گرم وزن دارد.

نمایشگر این دستگاه  مجهز به پنل IPS FHD با ابعاد  13.3 اینچ و کیفیت تصویر Full HD است. همچنین در این لپ‌تاپ از یک وب کم HD برای برقراری ارتباط تصویری با کیفیت نیز استفاده شده است.

لپ‌تاپ جدید ایسوس از پردازنده نسل چهارم Core شرکت اینتل و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce بهره‌ می‌برد که برای انجام وظایف سنگین، بازی های سنگین و ویدیوهای HD مناسب است.

این محصول جدید از سیستم عامل ویندوز 8 پشتیبانی می‏کند، به 4 گیگابایت حافظه داخلی، و حداکثر 1 ترابایت هارددیسک مجهز است و در برخی نمونه ها از یک کارت حافظه 128 گیگابایتی SSD استفاده شده است.3 پورت USB 3.0، یک پورت HDMI، یک پورت mini Display Port و یک اسلات کارت خوان SD نیز در این محصول استفاده شده است.

قابلیت پشتیبانی از استانداردهای بی سیم 802.11/a/b/g/n و 802.11ac و فناوری BT4 از امکانات شبکه‌ای UX32LN است.

برای بهبود عملکردهای صوتی این دستگاه از فناوری SonicMaster  و اسپیکرهای  Bang & Olufsen ICEpower استفاده شده است.

ASUS WebStorage یکی دیگر از ویژگی های لپ‌تاپ های خانواده ZENBOOK ایسوس است که امکان ذخیره سازی، به اشتراک گذاری و هماهنگ سازی اطلاعات را از هر نقطه از جهان برای کاربران فراهم می سازد. لپ تاپ های فوق سبک این خانواده از 32 گیگابایت حافظه رایگان WebStorage به مدت سه سال برخوردار هستند و کاربران به کمک اپلیکیشن MyBitCast می توانند اطلاعات مورد نظر خود را با دستگاه ها و کاربران متعدد به صورت همزمان به اشتراک بگذارند.

/ Uncategorized

Comments

No comment yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *