Blog

کشف اطلاعات پنهان سایت ها با Flagfox

شاید گاهی اوقات شما سایت هایی را باز می کنید تا بتوانید آنچه که مورد نیازتان است را از آن دریافت کنید! اما بسیاری از اوقات اطلاعات پس زممینه سایت ها برای تان اهمیت دارد! به عنوان مثال می خواهید برای سایت خود هاست انتخاب کنید! از عملکرد و آنلاین بودن یک سایت راضی هستید! راهی هم به غیر از صحبت کردن با مدیر سایت ندارید! اما ممکن است جواب نگیرید! این یکی از معضلات و مسائلی بوده که پیش رویتان قرار دارد! اما گاها اطلاعات دیگری هم هست که می تواند در مورد سایت ها بدانید و به شما کمک بسیاری کند.

Flagfox

افزونه و نرم افزار کاربردی Flagfox در واقع اطلاعات سایت ها را برای شما نمایش می دهد! زمانی که Flagfox را نصب کردید به محض باز کردن یک سایت، با نشان دادن پرچم مربوط به وب سرور به شما نشان می دهد که سرور در کجاست و زبان بومی سایت را به شما نشان می دهد!

زمانی که پرچم و آیکن آن مشخص شد می توانید به راحتی روی آن کلیک کنید تا سایر عملکرد های این افزونه برای شما نمایش داده شود:

Flagfox

در باکسی که باز می شود شما می توانید کنترل بر جزییات داشته باشید بدین صورت که این گزینه می تواند به شما در موارد زیر سرویس دهی کند.

افزونه Flagfox سایت را از نظر ایمینی و نرم افزارهای مخرب موجود در سایت چک می کند. قسمت wot  در کادر بالا معرف همین بخش است!

این افزونه به شما کمک می کند که سایت های مشابه با سایت مورد نظر را بیابید و با مقایسه و بررسی بین دو سایت، و سایت ها نتیجه گیری خوبی کنید!

از طرفی با نصب این افزونه به طور خودکار، تمام سایت را به زبان مورد نظر شما ترجمه می کند! این برنامه به شما کمک می کند که میزان سئوی سایت خود را هم مد نظر قرار دهید و با اطلاع از آن سایت را بهینه کنید!

علاوه بر مواردی که گفته شد اطلاعات DNS  و اطلاعات مرتبط با دامنه موسوم به whois را به شما نشان می دهد!

اگر بخواهید برای سایت های مورد نظر هم یک URL کوتاه دریافت کنید این افزونه به شما کمک بسیاری خواهد کرد! البته جالب این است که این افزونه کارهای بسیاری انجام می دهد و شما می توانید به راحتی از آن به جای نصب چندین افزونه استفاده کنید!

کار کردن با این افزونه ساده است و از رابط کاربری ساده ای بهره می برد این افزونه توانسته عملکرد بیش از ده افزونه را در یک جا جمع کند و به توسعه دهندگان وب، افرادی که در طراحی و توسعه وب نقش زیادی دارند کمک کند! در واقع می توان گفت این افزونه برای افراد فنی و حرفه ای بسیار کاربرد دارد!

/ Uncategorized

Comments

No comment yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *