طراحی منحصر به فرد وبسایت

طراحی سایت شرکتی حرفه ای و جذاب، مهم ترین گام در آنلاین برندینگ برای شرکتها می باشد . یک وب سایت خوب ویترین شرکت در فضای آنلاین است، ویترینی که مردم به واسطه آن نسبت به سطح و کلاس کاری شرکت قضاوت می کنند.

هرچقدر هم که از نظر کد نویسی و برنامه نویسی سایت شما در ردیف بهترین ها قرار داشته باشد و شما از تمامی مهارت های برنامه نویسی و کدنویسی در طراحی سایت خود بهره جسته باشید، باز امتیاز نهایی سایت شما با گرافیک خوب یا بد آن تعیین می شود.

گرافیک وب یکی از مباحث نو و تازه در دنیاست و در کشور ما نیز به جرات می توان گفت هنوز چندان شناخته شده نمی باشد و بقدر کافی به آن پرداخته نشده است.

یک وب سایت خوب وقتی خلق می گردد که حوزه طراحی گرافیک با حوزه برنامه نویسی وب در هم آمیزد و شما بتوانید سایتی با گرافیک خوب و اصول برنامه نویسی درست را پیش روی خود داشته باشید.

گرافیک وب، نحوه و ترکیب استفاده از رنگ ها، چیدمان عناصر تصویری در سایت، نوع و سایز قلم ها، رنگ قلم ها، نمایش تصاویر و در کل موضوعاتی از این دست را شامل میشود. برخی هم گرافیک وب را منحصر به طراحی لوگو و بنرهای تبلیغاتی در سایت می دانند که از نظر ما اینها بخش ناچیزی از گرافیک وب است و در دل آن جای دارد.

نقش طراحی گرافیک در طراحی سایت

طراحی گرافیک سایت باید مانند دکوراسیون بکار رفته در یک فروشگاه ، موجبات جذب مشتریان بیشتر را فراهم آورد ، البته این نکته را از نظر دور ندارید که وب سایت های اینترنتی به همان میزان که باید زیبا باشند ، می بایست سبک و با سرعت بارگزاری بالا طراحی شوند تا بازدیدکنندگان در حداقل زمان ممکن بیشترین اطلاعات را از وب سایت دریافت نمایند.

  • طراحی ریسپانسیو و آداپتیو با تاییدیه رسمی گوگل
  • استفاده از فونت های استاندارد و منحصر بفرد
  • انتخاب رنگ مناسب در طراحی سایت شرکت
  • صفحات کاربردی و اجزای کلیدی (اسلایدر، اخبار، مقالات، سیستم نظرات، تماس با ما ، درباره ما ، محصولات ، گالری تصاویر و …)
  • طراحی صفحه تماس با با رنگ بندی و نقشه اختصاصی
  • پشتیبانی از تمام شبکه های اجتماعی استاندارد و محبوب
shadow