Blog

z205-13_0838vs_verge_super_wide

حمله به بازار گوشی های معمولی با عرضه گوشی هوشمند ارزان موتورلا

تا چند سال پیش اگر کسی بودجهٔ زیادی برای خرید گوشی نداشت می‌بایست قید گوشی‌های هوشمند اندروید را می‌زد و یک گوشی معمولی می‌خرید. گوشی Moto G که ۶ ماه پیش عرضه شد پرفروش‌ترین گوشی موتورولا تاکنون است. اکنون Moto E در حال ورود به بازارهای جهانی است که نسبت به Moto G بسیار ارزان‌تر و مناسب‌تر است.

z205-13_0952vs_verge_super_wide

Moto E به قیمت ۱۲۹ دلار فروخته خواهد شد که ۵۰ دلار از Moto G ارزان‌تر است. این گوشی دارای نمایشگر ۴.۳ اینچ (رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰) با تراکم پیکسلی ۲۵۶ ppi و شیشهٔ ضد خش و ضد لک Gorilla Glass 3 و باتری با ظرفیت ۱۹۸۰ میلی‌آمپرساعت می‌باشد.

z205-13_0950vs_verge_super_wide

Moto E‌ دارای پردازندهٔ دو هسته‌ای Snapdragon 200 به همراه ۱ گیگابایت RAM و اندروید ۴.۴.۲ است. این گوشی دارای دوربین عقب ۵ مگاپیکسل، ۴ گیگابایت حافظهٔ داخلی و ظرفیت برای کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت می‌باشد. علاوه بر این بدنهٔ Moto E دارای پوشش نانوی ضد آب است و در ۲۰ رنگ و طرح مختلف عرضه خواهد شد.

z205-13_0946vs_verge_super_wide

از هر جنبه‌ای که به مشخصات این گوشی نگاه کنید هیچ کمبودی ندارد و آن‌قدر قوی است که اگر به دو برابر این قیمت هم بفروشند مشتری خواهد داشت.

z205-13_0838vs_verge_super_wide

این گوشی برای هرکسی که می‌خواهد یک گوشی موبایل بخرد و احتیاج به امکانات ویژهٔ گوشی‌های گران‌قیمت ندارد، مناسب خواهد بود. حتی برخی امکانات این گوشی مثل شیشه‌ی ضد خش در برخی گوشی‌های گران‌تر وجود ندارد.

z205-13_0954vs_verge_super_wide

حمله به بازار گوشی‌های معمولی

موتورولا بنا بر بیانیهٔ خودش به بازار گوشی‌های معمولی (گوشی‌های دکمه‌ای غیر اندروید) حمله کرده است و می‌خواهد این بازار را با یک گوشی هوشمند قوی و درعین‌حال ارزان تصرف کند.

DSC05188_verge_super_wide

وبلاگ موتورولا در این رابطه بیان کرده است: ما باور داریم زمانهٔ موبایل‌های معمولی به پایان رسیده و اکنون گوشی‌های هوشمند باکیفیت، به قیمتی مناسب برای همگان عرضه می‌شوند. از Moto E‌ استقبال کنید و با ما همراه شوید تا برای همیشه با گوشی‌های معمولی خداحافظی کنیم.

z205-13_0944vs_verge_super_wide

البته موتورولا نمی‌تواند به‌تنهایی بازار گوشی‌های معمولی را اشغال کند بلکه تنها افرادی که برای خرید گوشی می‌خواهند حدود ۱۰۰ دلار هزینه کنند را ترغیب به خرید Moto E خواهد کرد. آمار منتشرشده از بازار گوشی‌های تلفن همراه نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار میزان فروش تلفن‌های همراه هوشمند از تلفن‌های همراه معمولی ارزان‌قیمت بیشتر شد. بااین‌حال در سال ۲۰۱۳ تعداد ۸۳۹ میلیون گوشی معمولی فروخته شد؛ یعنی بااینکه مردم به تلفن‌های همراه هوشمند روی آورده‌اند ولی هنوز هم گوشی‌های معمولی که خیلی ارزان‌قیمت هستند طرفداران بسیار زیادی دارند.

 z205-13_0840vs_verge_super_wide

Comments

No comment yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *