Blog

اجرای برنامه های اندروید روی کامپیوتر

run android app in windows (6)

سیستم عامل اندروید طی حیات خود محبوبیت فراوانی بین افراد به دست آورده است که می‌توان این محبوبیت را در تنوع‌ محصولات این سیستم عامل جستجو کرد. با توجه به اینکه برخی از افراد از داشتن دیوایس اندرویدی محروم‌اند و یا از کوچک بودن صفحه نمایش آن رنج می‌برند، در نتیجه برآن شدیم که به معرفی ۲ نرم افزار در حوزه اجرای برنامه‌های اندروید در ویندوز اشاره کنیم تا آن‌هایی که از این دیوایس ها بی بهره اند نیز از آن در ویندوز نهایت استفاده را ببرند.

نرم افزار BLUESTACKS

استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است وتنها کافی‌ست فایل Apk برنامه‌های مورد نظر خود را دانلود کرده و با یک کلیک آن را نصب کنید. نکته حائز اهمیت این است که در صورت نداشتن صفحه نمایش لمسی در کامپیوتر خود، می‌توانید به جای حرکات لمسی از اشاره‌گر ماوس استفاده کنید و نیز همچنین برای اجرای بازی‌های حرکتی یا سنسوری نیز کافی است از کلید‌های چهارگانه در کیبورد خود استفاده نمایید .

در ادامه نمونه‌ای از نرم افزارهای اجرا شده و محیط خود برنامه را مشاهده می‌کنید.

run android app in windows (1)

run android app in windows (2)

run android app in windows (3)

نرم افزار WINDORY

استفاده از این نرم افزار هم مانند مورد بالا آسان است و در واقع می‌توانید با این نرم افزار محیط سیستم عامل اندروید نسخه ۴٫۰٫۳ را در ویندوز خود اجرا نماید البته لازم به ذکر است که با این نرم افزار هم می‌توان برنامه‌های اندروید را اجرا نمود. برای این کار فایل Apkبرنامه و یا بازی اندرویدی مورد نظر خود را در محل Windroywindroy_rootdataapp قرار دهید و سپس در محیط نرم افزار به نصب آن بپردازید، البته بهتر است برای اجرای برنامه مورد نیاز خود از BLUESTACKS استفاده کنید و جهت گشت و گذار در محیط خود سیستم عامل از این برنامه استفاده کنید.

در ادامه تصاویری از محیط برنامه را مشاهده می‌کنید .

run android app in windows (4)

run android app in windows (5)

run android app in windows (6

/ اخبار نرم افزار

Comments

No comment yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *