Blog

نتایج تست باتری سامسونگ گلکسی K zoom را بخوانید و بدانید!

galaxy-k-zoom-battery

گوشی سامسونگ گلکسی K zoom، از یک باتری ۲۴۳۰ میلی‌آمپری بهره‌ می‌برد و این کمتر از میزانی است که با دیدن آن انتظار می‌رود. سامسونگ تلاش زیادی برای بهینه سازی مصرف انرژی چیپست Exynos انجام داد و گلکسی نوت ۳ نئو، نتایج خیلی خوبی با این چیپست کسب کرد. (البته با باتری بزرگ‌تر)

با وجود این که این گوشی بیش‌تر روی دوربین تمرکز دارد ولی امکانات کامل یک گوشی هوشمند را دارد.

زمان مکالمه

تلفیق دوربین و گوشی درتست مکالمه انجام شده، زمان ۱۴ ساعت رسمی را پشت سر گذاشت و امتیاز ۱۶ ساعت را کسب کرد. این امتیاز، نسبت به مدل پیشین آن یعنی گلکسی S4 zoom کمی بهتر است و در حوزه گوشی‌های هوشمند، امتیاز بالاتر از متوسط محسوب می‌شود.

galaxy-k-talk-time

وبگردی

زمانی که روی شبکه Wi-Fi وبگردی می‌کنیم، گلکسی K zoom، دقیقا زمان معرفی شده توسط سامسونگ یعنی ۱۰ ساعت را کسب کرد. این یک نتیجه عالی است که نوکیا لومیا 1020 که یک عکاس خوب محسوب می‌شود را با ۳ ساعت اختلاف، پشت سر گذاشت ولی قبل از پرچمدار ۲۰.۷ مگاپیکسلی سونی یعنی Xperia Z2، قرار گرفت. گلکسی S4 zoom هم بار دیگر در رتبه نزدیکی قرار گرفت. طبق گفته سامسونگ زمان وبگردی اگر از شبکه 3G/4G‌ استفاده کنید، چند ساعتی افت خواهد کرد.

galaxy-k-web-browsing

پخش ویدیو

گلکسی K zoom سامسونگ، همچنین رتبه خوبی را در پخش ویدیو کسب کرد. این امتیاز کمی بهتر از S4 zoom سال گذشته(میلادی) است و مشابه Xperia Z1 Compact است، ولی نسبت به Xperia Z2 و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری آن، چند ساعت عقب‌تر است.

galaxy-k-video-playback

نتیجه

با زمان مناسب حالت آماده به کار، این گوشی رتبه دوام ۶۷ ساعت را کسب کرد که کمی نسبت به گلکسی S4 zoom بهتر است.

galaxy-k-test-result

Comments

No comment yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *