Blog

سایه بنفش، مشکلی که اخیرا در گوشی لومیا 930 پیدا شده است!

اخیرا در گوشی لومیا 930 که از سیستم عامل 8.1 ویندوز فون استفاده می‌کند مشکلی شناسایی شده است. این ایراد به صفحه نمایش دستگاه مربوط می‌شود. زیرا صفحه نمایش، بخش‌هایی را که رنگ سیاه و طوسی دارند را با یک سایه بنفش نمایش می‌دهد. یعنی رنگ آن قسمت به بنفش تمایل بیشتری دارد. این مشکل نیازی به تعمیر سخت افزار ندارد و کاربر به راحتی می‌تواند آن را تنظیم کند. در تصویر زیر می‌توانید این تغییر رنگ را مشاهده کنید.

Nokia-Lumia-930-has-a-purple-tint-screen

برای تنظیم رنگ صفحه نمایش در بخش تنظیمات، گزینه صفحه نمایش را انتخاب کنید و وارد بخش Adjust Color profile شوید. در این قسمت با کشیدن نوار به سمت رنگ سبز می توانید سایه بنفش را از صفحه نمایش حذف کنید تا رنگ‌ها به‌صورت معمول در صفحه، نمایش داده شوند.

مایکروسافت نیز در این خصوص پیامی را منتشر کرده است که در آن خود را بسیار جدی در مقابل مشکلات دانسته و با جمع آوری این دستگاه از برخی از فروشگاه‌ها و ارسال آنها برای واحد آزمایش، شروع به پیگیری این موضوع کرده است. این مشکل چندان هم ایراد بزرگی محسوب نمی‌شود و با کمک مراحلی که گفته شد کاربر می‌تواند رنگ صفحه نمایش را به بهترین حالت تنظیم کند، به‌طوری که رنگ‌های سیاه همراه سایه بنفش نمایش داده نشوند.

Comments

No comment yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *