Blog

مدل ترکیبی لپ تاپ Lenovo Yoga 2

Lenovo_Yoga_2_Pro_tablet

Lenovo Yoga 2 بهترین مدل ترکیبی لپ تاپ

Lenovo_Yoga_2_Pro_laptop

کمپانی Lenovo اخیراً از نسخه ی جدید  لپ تاپ yoga  خود  در سال ۲۰۱۳رونمایی کرده است.

نسخه ی اصلی Yoga، یکی از مطلوب ترین مدل های ترکیبی تبلت و لپ تاپ عرضه شده توسط Lenovo میباشد. حالLenovo با نسخه ی جدیدی از این مدل  مجدداٌ وارد صحنه شده است.

در نمایشگاهی که در شهر برلین آلمان برگزاری شد، ما مدت زمانی را صرف بررسی مدل جدید Yoga Pro کردیم. این مدل، هنوز شفافیت در طراحی را نسبت به مدل قبلی حفظ کرده است و  به صفحه نمایش اجازه میدهد تا بتوان آنرا به صورت ۳۶۰ درجه چرخاند. این مدل در مقایسه با نمونه های قبلی، دارای طراحی سبک تر و باریک تر بوده و با در دست گرفتن آن، حس خاصی به انسان دست می­دهد. وزن این مدل تقریباٌ زیر ۱٫۴ کیلوگرم بوده و دارای ضخامت باریک ۱۵٫۵ میلیمتر میباشد. در کل میتوان این مدل را به مدلی ظریف و باریک تعبیه کرد.

Lenovo_Yoga_2_Pro_stand

صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی در این مدل، بهبودی های قابل توجهی را به همراه داشته است. رزولوشن نمایش برابر با ۳۲۰۰×۱۸۰۰ pixبوده و صفحه ی تمام لمسی آن، هم دارای زاویه ی دید فوق العاده ای بوده و هم میزان حساسیت تاچ صحفه بسیار بالاست، که این را باید قدر دان پانل IPS بکار رفته در این مدل دانست.

پردازنده ی بکار رفته در این مدل، پردازنده ی هفت هسته ای با فرکانس کاری ۴٫۵ گیگاهرتز میباشد. حافظه ی اصلی بکار رفته در این مدل نیز یک حافظه ی ۸ گیگابایتی از نوع DDR3 میباشد.

سیستم عامل بکار رفته در این مدل، سیستم عامل    مایکروسافت میباشد.

/ Uncategorized

Comments

No comment yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *