Blog

دسترسی به GDrive به راحتی یک کلیک

GDrive هم یکی از سرویس های قدرتمند گوگل است که از امکانات کافی برای مدیریت فایل ها و اسناد در وب برخوردار است.
شما ممکن است به هر دلیلی نیاز به این داشته باشید که روزانه چند بار وارد پنل درایو گوگل شوید و بهترین راه هم تا کنون این بوده که از قسمت نرم افزارهای گوگل آن را پیدا کنیم و به آن وارد شویم.

GDrive Panel

بعد از اینکه افزونه GDrive Panel را به مرورگر خود نصب کردید، و با یک ریستارت، مرورگر آماده شد! یک علامت گوگل درایو در سمت راست مرورگر مشاهده خواهید کرد که تنها با یک کلیک بر آن می توانید وارد آن بخش شوید! برای خارج شدن از این بخش هم دکمه esc هم راه گشاست!

برای اینکه اشراف بهتری داشته باشیم می توانیم پنل را تغییر اندازه دهیم. با کوچکتر کردن پنل به راحتی می توانید آن را حرکت دهید! برای دسترسی های بهتر می توانید کلید های میانبر متفاوت از بخش تنظیمات ایجاد کنید!

اگر گاهی نیاز به تغییرات مداوم روی این پنل باشید می توانید پنل را در یک تب خاص پین کنید و به راحتی کاری را که می خواهید انجام دهید را به سر انجام برسانید! می توانید بخش های متفاوتی از این پنل را به نوار ابزار مرورگر بکشانید و راحتی کار خود را حد اکثر کنید

برای مشاهده تغییرات و بارگزاری مجدد پنل می توانید تنها با راست کلیک کردن روی دکمه و انتخاب reload این کار را انجام دهید!

کارکردن با پنل بسیار راحت است و به شما امکانات زیادی برای مدیریت و توسعه گوگل درایو می دهد که به شما توصیه می کنیم اگر از گوگل درایو زیاد استفاده می کنید حتما آن را روی مرورگر خود نصب کنید

/ Uncategorized

Comments

No comment yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *