Blog

عرضه آنتی ویروس اندرویدی جدید شرکت مک آفی

McAfee

به گزارش سرویس نرم افزار پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از slashgear، شرکت مک آفی در نمایشگاه MWC بارسلون آنتی ویروس جدیدی برای کاربران اندرویدی ارائه داد که آن ها را در مقابل تهدیدات امنیتی آنلاین محافظت می کند.

مک آفی بخشی از شرکت اینتل است که این آنتی ویروس جدید خود را برای موبایل ها بصورت رایگان عرضه کرده است. این آنتی ویروس جدید مک آفی موبایل سکیوریتی نام دارد و به ۳۰ زبان مختلف عرضه شده است.

این اپلیکیشن اندرویدی آنتی ویروس، در اسمارتفون هایی که دارای سخت افزارهای شرکت اینتل هستند عملکرد گسترده تری دارد. این شرکت اپلیکیشن مشابهی برای سیستم عامل iSO نیز ارائه کرده است.

این نرم افزار می تواند کلیه خطرات پیرامون حریم شخصی کاربر و امنیت دستگاه وی را خنثی کند. کاربران اندرویدی و iOS این نرم افزار در مقابل از دست دادن داده ها، حمله به حریم شخصی، و سرقت دستگاه ایمن می شوند.

در صورت سرقت گوشی این نرم افزار به کاربر اطلاع می دهد و گوشی را قفل می کند. ویژگی دیگر این آنتی ویروس این است که می تواند از شخصی که گوشی را در دست دارد و چند بار رمز را اشتباه وارد می کند عکس بگیرد. این آنتی ویروس از فروشگاه گوگل قابل دانلود است.

/ Uncategorized

Comments

No comment yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *