Blog

نگاهی نزدیک به تجهیزات جانبی ال‌جی G3

زمان زیادی تا ورود رسمی پرچم‌دار جدید ال‌جی با نام G3 به ایران نمانده است. به‌طور حتم همراه G3 تجهیزات جانبی آن نیز در ایران عرضه خواهند شد. ال جی همراه G3 یک کاور زیبا همراه شارژر بی‌سیم را رونمایی کرده است که در این مقاله قصد داریم قبل از ورود رسمی این لوازم جانبی به ایران از نزدیک نگاهی به آن‌ها داشته باشیم.

LG-G3-Quick-Circle-case-Review-TI
Quick Circle

Quick Circle نامی است که ال‌جی برای کاور محافظ G3 برگزیده. در قسمت جلویی این کاور سوراخی دایره مانند وجود دارد که نقش زیادی را در استفاده سریع از گوشی ایفا می‌کند. طراحی این کاور بیشتر از پلاستیک است و در استفاده از آن نیز به خوبی متوجه پلاستیکی بودن آن خواهید شد. این کاور به گونه‌ای طراحی شده است که باعث نمی‌شود گوشی ضخیم به‌نظر برسد و خود کاور نیز ضخامت کمی دارد.LG-G3-Quick-Circle-case-Review-04

با استفاده Quick Circle کاربر می‌تواند کار‌هایی نظیر پاسخ به تماس‌ها، تعویض آهنگ، اطلاع یافتن از پیامک‌ها و… را به‌صورت سریع انجام دهد. رابط کاربری G3 نیز متناسب با کاور طراحی شده و کاربر بدون نیاز به باز کردن بخش رویی، می‌تواند کار‌هایی را در گوشی انجام دهد.

LG-G3-Quick-Circle-case-Review-02
از لحاظ طراحی این کاور از زیبایی گوشی نمی‌کاهد و حتی بر زیبایی آن نیز تاثیر مثبتی دارد. با در دست گرفتن این کاور میتوان به محکم و ظریف بودن آن پی برد.

LG-G3-Quick-Circle-case-Review-06
شایان ذکر است که اگرچه در اغلب جعبه‌های G3 بجز لوازم معمول(نظیر دفترچه راهنما)، تجهیزات جانبی ذکر شده دیده نمی‌شود، اما مدل‌هایی نیز در برخی کشور‌ها هستند که همراه آن‌ها کاور و شارژر بی‌سیم وجود دارد. اگر قصد خرید Quick Circle به‌صورت مجزا را دارید، این کاور قیمتی در حدود 50 دلار دارد.

LG-G3-Quick-Circle-case-Review-08
شارژر بی‌سیم

LG-G3-Quick-Circle-case-Review-16
WCD-100 نام شارژر بی‌سیمی است که ال‌جی همراه G3 معرفی کرد. از لحاظ طراحی این شارژر شکل و قیافه بسیار ساده‌ای دارد. یک پایه در پشت برای نگهداری شارژر و یک پایه در جلو برای نگهداری گوشی قرار داده شده است. در بخش پشتی دستگاه یک پورت microUSB وجود دارد که شارژر را به برق متصل می‌کند. بر روی شارژر نیز هیچ چراغی برای اطلاع رسانی تعبیه نشده است. یکی از ویژگی‌های WCD-100 این است که گوشی می‌تواند به صورت افقی و عمودی روی آن قرار بگیرد. این شارژر قیمتی 60 دلاری دارد.

LG-G3-Quick-Circle-case-Review-13
هر دو این تجهیزات جانبی با ظرافت و زیبایی خاصی طراحی شده‌اند و استفاده از آن‌ها در کنار ال‌جی G3 که اسمارت فونی بسیار قدرتمند و خوش دست است می‌تواند بر لذت استفاده از این گوشی تاثیر خوبی داشته باشد.

LG-G3-Quick-Circle-case-Review-01
تا زمان معرفی این گوشی در ایران زمان زیادی باقی نمانده است و ما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید گوشی G3 را دارید، تجهیزات جانبی آن، به‌خصوص کاور Quick Circle را نیز خریداری کنید.

/ اخبار سخت افزار

Comments

No comment yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *