Blog

فروشگاه سامسونگ گلکسی اپس راه‌اندازی شد!

samsung-galaxy-apps
شرکت سامسونگ الکترونیک از آغاز به کار فروشگاه سامسونگ گلکسی اپس (Samsung GALAXY Apps) با صدها نرم‌افزار انحصاری برای کاربران دستگاه‌های گلکسی سامسونگ، خبرداد. این فروشگاه که نسخه ارتقا یافته فروشگاه قبلی یا همان Samsung Apps است، ارائه کننده نرم‌افزارهایی است که امکان تنظیمات دلخواه و شخصی‌سازی هر چه بیشتر دستگاه‌های گلکسی را فراهم می‏کند، همچنین از این فروشگاه به عنوان بستری جهت ارائه تخفیف‌ها و شرایط ویژه فروش محصولات استفاده خواهد شد.

وان پیو هونگ مدیر مرکز راه‌حل‌های رسانه‌ای (Media Solution Center) شرکت سامسونگ الکترونیک گفت: «ما در سامسونگ همواره در تلاش هستیم تا با ارائه راه‌حل‌ها و خدمات متمایز همراه با دستگاه‌های نوآورانه، برای مشتری‌های خود ارزش‌آفرینی کنیم.Samsung GALAXY Apps گامی در همین راستاست که به مشتریان ما امکان تجربه بهره‌بردن از نرم‌افزارهای منحصر به فرد را می‌دهد.»

Samsung GALAXY Apps دارای یک رابط کاربری آسان و تسهیل یافته است که از سه بخش Best Picks ،Top و For Galaxy تشکیل شده است؛ Best Picks به کاربران امکان دسترسی ساده به نرم‌افزارهای توصیه شده و شرایط ویژه فروش را می‌دهد، در حالی که Top، پرطرفدارترین نرم‌افزارها را به نمایش می‌گذارد که می‌توان آنها را بر اساس محبوبیت، تاریخ و قیمت مشاهده کرد.

قسمت For Galaxy شامل چهار بخش مجزا است؛ قسمت Galaxy Gifts برترین نرم‌افزارها که منحصرا در دستگاه‌های گلکسی استفاده می‌شوند را ارائه می‌دهد. بخش Galaxy Essentials به ارائه نرم‌افزارهای ضروری دستگاه‌های گلکسی می‌پردازد. بخش Apps for Professionals مرکز نرم‌افزارهای تخصصی کسب و کار است که امکان استفاده از ویژگی‌های دستگاه‌های گلکسی را فراهم می‌کند. بخش Galaxy Specials نیز به کاربران امکان دانلود نرم افزارهای توسعه یافته توسط کیت‌های‌ توسعه نرم‌افزار سامسونگ (Samsung SDKs) را می‌دهد.

Samsung GALAXY Apps در 161 کشور جهان، در اختیار بیش از 130 میلیون کاربر قرار خواهد گرفت.

/ اخبار نرم افزار

Comments

No comment yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *