Blog

  • پست بعدی
  • پست قبلی
شرکت های طراحی سایت و اپلیکیشن

شرکت های طراحی سایت و اپلیکیشن

طراحی وب سایت
یک وب سایت قوی می تواند به تنهایی یک شروع برای بازاریابی مختلف باشد که این شروع به کسب و کار شما برای رسیدن به موفقیت کمک می کند. دنیای وبسایت به نسبت سایر روش های بازاریابی محدودیت مکانی و زمانی ندارد و کاربران شما می توانند در هر ساعت از شبانه روز برای مشاهده اطلاعات و محصولات کسب و کار شما بدون حضور در مکان خاصی، وارد وبسایت شما شوند.
ترکیب استفاده از برنامه نویسان مجرب، متخصصان تبلیغات و روانشناسی سایت، گرافیست های توانا و استفاده حرفه ای از ابزار های به روز، منجر به تولید یک وب سایت حرفه ای می شود که علاوه براینکه از لحاظ تکنیکال و برنامه نویسی بسیار سبک و ساده و پرسرعت باشد، از جذابیت های خلاقانه و بصری بهره گرفته و تکنیک های روانشناختی حرفه ای هم درآن دیده شده و دریک کلمه طراحی سایت باید در نهایت منجر به آن شود که بازدید کننده با یک بار بازدید از سایت و در نگاه اول مجذوب و شگفت زده شده و احساس کند که دراین سایت، هرآنچه را که می خواهد، به سرعت می تواند پیدا کند و دیگر نیاز به اتلاف وقت و جستجوی بیشتر نمی باشد.
اگر طراح وب سایت شما توانایی تولید سایتی با ویژگی مهم بالا را داشته باشد و بتواند چنین حس زیبا و آرامش بخشی را به بازدیدکننده القا کند، افزایش فروش، افزایش بازدید، تبلیغات کم هزینه و معرفی هرچه بهتر محصولات و خدمات شما حاصل می شود و این یعنی یک قدم به سمت پیشرفت…

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن زئوس در شیراز از بهترین متخصصان تحلیلگر، کارشناسان سئو و روان شناسی سایت، برنامه نویسان و گرافیست های حرفه ای را درکنار هم گردآورده است تا با افتخار انواع وب سایت هایی را که شما می خواهید طراحی نماید.

مهمترین وب سایت های طراحی شده شرکت های طراحی وب:
1. وب سایت های اختصاصی: وب سایت های کاملا شخصی سازه شده با نیازمندی های مورد درخواست شما، با هر گرافیکی که خود شما درخواست داشته باشید، در این دسته قرار می گیرند و در واقع هرتغییری که شما بخواهید امکان پذیر است و هر گرافیکی که شما بخواهید در این دسته قابل انجام است و طبیعتا به دلیل کاملا سفارشی بودن این دسته از طراحی سایت ها، قیمت های آن ها کمی بالاتر و زمان طراحی آن ها کمی طولانی تر می باشد.
2. وب سایت های حرفه ای اقتصادی :اگر میخواهید کسب و کار خود را تازه راه اندازی کنید و نیاز به یک وب سایت حرفه ای و با زیرساخت قدرتمند هستید ولی به دلیل محدودیت های هزینه ای و یا زمانی، درحال حاضر امکان طراحی یک وب سایت کاملا سفارشی را ندارید، می توانید این نوع وب سایت هارا انتخاب کنید.
3. وب سایت های وردپرسی: ویژگی خوب طراحی سایت با وردپرس براین می باشد که شما به راحتی می توانید از UI های مختلف استفاده نمایید و پلاگین های موجود رو هم تغییر داده و یا ارتقا دهید و ایرادی که می تواند این سایت ها داشته باشند محدودیت تغییر در چنین پلاگین ها می باشد و معمولا مقرون به صرفه نیست که یک پلاگین وردپرسی برنامه نویسی شود و یا تغییراتی درآن ها ایجاد شود.

معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت:
1. در ابتدا بین اشخاص حقیقی و حقوقی به دنبال شرکت‌هایی باشید که مجوز انجام طراحی وب‌سایت از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و یا شورای عالی انفورماتیک را داشته باشد.
2. سابقه یک شرکت طراحی سایت نشان دهنده‌ اعتبار شرکت، دوام آن، موفقیت و نتایج خوب و رضایت مشتری از آن شرکت می‌باشد. بنابراین در انتخاب خود به سابقه شرکت مورد نظر توجه کنید.
3. خدمات پس از فروش و پشتیبانی سایت را در نظر بگیرید.
4. اینکه طراحی سایت بر روی کدام هاست قرار می‌گیرد و نماینده ثبت دامنه شما کدام شرکت می‌باشد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که مالکیت دامنه و هاست حتما باید به نام خود کارفرما ثبت گردد، تا اختیار هر گونه جابجایی و تغییر و تمدید در دامنه و هاست خود را داشته باشد.
5. از مشاوره مشاوران شرکت طراحی سایت شرکت استفاده کنید.
6. هدف خود را از طراحی سایت مورد نظرتان را مشخص کنید.
7. یکی از مهمترین و کلیدی ترین نکات در طراحی وب، گرافیک آن است. ظاهر یک سایت اولین چیزی است که به چشم می آید. گرافیک ضعیف باعث قربانی شدن محتوای وبسایت خواهد شد.
8. رعایت استانداردها باعث می شود که تمامی افراد به محتوایی که تامین می کنید دسترسی داشته باشند. و وب سایت شما در تمامی مرورگر ها به درستی نمایش داده شده و توسط موتورهای جستجو گر تشخیص داده شود.
9. سیستم مدیریت محتوایی که یک شرکت خوب ارایه می دهد باید راحت و استاندارد و قابل ارتقا باشد.
10. یک شرکت طراحی سایت خوب روشهای بهینه سازی برای موتورهای جستجو را می شناسد و در تمام مراحل طراحی و کدنویسی به کار می برد.

طراحی اپلیکشن
استفاده از موبایل های هوشمند با سرعت چشم گیری در حال افزایش است و امروزه از هر دو ایرانی یک نفر موبایل هوشمند دارد و این آمار صعودی می باشد. طراحی اپلیکیشن موبایل علاوه بر اینکه باعث می شود کاربران به سادگی به مطالب شما دسترسی پیدا کنند و سهولت دسترسی قابل توجهی را نسبت به وب سایت از طریق موبایل فراهم می کند.

معیار انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن :
• قیمت مناسب و کارشناسی در تولید اپلیکیشن ” آشنایی بیشتر با مراحل ساخت اپلیکیشن و طراحی نرم افزار “
• طراحی توسط تیم در یک مکان ثابت نه توسط شخص در مکان نامشخص
• شرکتی که انتخاب می شود باید نمونه کارهای قوی در این زمینه داشته باشد
• شرکت قادر به نوشتن وب سرویس برای نرم افزارهای آنلاین باشد و دانش سروری خوب برای مقیاس پذیری داشته باشد “درباره مقیاس پذیری بیشتر بدانید”
• از لحاظ پشتیبانی نرم افزار و سخت افزار و همچنین مشارکت در توسعه برنامه بتواند بسته کامل و جامعی تحویل دهد
• روش طراحی به صورت نیتیو یا هیبرید ” آشنایی بیشتر با روش نیتیو و هیبرید “
• رضایت مشتریان گذشته از نمونه کارهای انجام شده

ویژگی های یک شرکت طراحی اپلیکیشن ایده ئال
• تجربه و سابقه روشن و آمار پروژه های موفق
• بهره گیری از تیم قدرتمند گرافیک و برنامه نویسی و اندروید و …
• اهمیت به نظر مشتریان و به کار گیری تمامی نظرات آنها در طراحی اپلیکیشن
• صداقت و مسئولیت پذیری و تحویل به موقع پروژه با بهترین کیفیت
• مشاوره به شما و تعهد داشتن به نگهداری از ایده های شما و عدم ارائه آن به دیگران
• طراحی های خلاقانه و خاص در همه زمینه ها و استفاده از آخرین تغییرات جهانی در این زمینه
• توانایی اجرای طراحی اپلیکیشن اندروید، ios و … به صورت حرفه ای
• تلاش برای جلب رضایت مشتریان و ارائه پشتیبانی های بلند مدت

مراحل تولید یک اپلیکیشن در شرکت طراحی اپلیکشن

1. هدفتان را بشناسید
قرار است از اپلیکیشن خود چه توقعاتی داشته باشید؟ قرار است کاربران هدف شما چه کسانی باشند؟ آیا منابع مورد نیاز را دارا می باشید؟ قبل از شروع راه اندازی یک اپلیکیشن، سوالات بالا را از خود بپرسید و برای خود مشخص کنید که قرار است اپلیکیشنی که به آن فکر میکنید چه تاثیری بر کسب و کار شما بگذارد و برای رسیدن به نتایج خوب حتما زمان بندی مشخص و دقیقی برای خود داشته باشید.

2. طراحی صفحات اپلیکیشن
یک طرح اولیه از اپلیکیشن از نظر تجربه کاربری و ارتباط پذیری با کاربر طراحی می گردد که برای مشتری ارسال گردیده و براساس نیاز و نظر مشتری ویرایش گردیده و طرح نهایی تایید می شود.

3. توسعه و پیاده سازی
طرح نهایی، بدست آمده و تایید شده از سوی مشتری تولید و به مرحله اجرا می رسد. بخش های مورد نیاز توسعه می یابد و به مشتری تحویل داده می شود. نظرات او بررسی و بر اساس آنها، بخش های مد نظر توسعه بیشتری یافته و یا ویرایش می گردد.

4. تست و بررسی
آزمایش نسخه نهایی تولید شده بوسیله گروهی متخصص و بررسی و رفع مشکلات پیش آمده و تحویل نسخه نهایی به مشتری جهت استفاده و همراهی او جهت انتشار و اپلیکیشن در بستری قوی و متناسب با اهداف و خواسته های او.

5. پشتیبانی
بررسی نظرات و بازخوردها و ایجاد تغییرات مورد نیاز بر اساس آنها و پیش بینی و رفع ایرادات احتمالی متناسب با نیازهای کاربران و توسعه بخش های مختلف بر اساس اهداف مشتری و بازخورد مشتریان.

شرکت‌های بزرگ دنیا در طراحی اپلیکیشن
1. Konstant InfoSolutions: یکی از شرکت‌های اولیه و موفق درزمینهٔ طراحی اپلیکیشن است که فعالیت خود را از سال 2003 آغاز کرده است و در حال حاضر با بیش از 170 متخصص در حوزه ‌آی تی و برنامه نویسی در دو کشور آمریکا و هند فعالیت می‌کند.
2. Fueled: این شرکت در سال 2008 تأسیس شد و امروزه به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های طراحی اپلیکیشن به حساب می‌آید.
3. WillowTree: یکی از شرکت‌های پیشتاز در عرصه طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس که تاکنون توانسته است برای برندهای بزرگ دنیا جیسون اند جیسون، تایم وانر، پپسیکو و غیره برنامه‌های قدرتمندی را طراحی کند.
4. Intellectsoft: این شرکت که در سال 2007 تأسیس شد، به عنوان یکی از معروف‌ترین شرکت‌های طراحی نرم افزار و اپلیکیشن هوشمند در دنیا است.

/ دسته‌بندی نشده

Comments

No comment yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • پست بعدی
  • پست قبلی