Blog

اچ تی سی با رونمایی از ساعت هوشمند آبروداری می کند

iYRJKZ7.LntQ  اچ تی سی با رونمایی از ساعت هوشمند آبروداری می کند

بعد از فروشهای ضعیف سال گذشته اچ تی سی در بخش گوشی های هوشمند این کمپانی تایوانی تصمیم گرفته وارد دنیای کامپیوترهای پوشیدنی شده و اولین ساعت هوشمند خود را به زودی معرفی می کند.

14 2 21 175859article 2564112 1BAEDF5400000578 848 634x326 اچ تی سی با رونمایی از ساعت هوشمند آبروداری می کند

منبع نزدیک به این کمپانی گفت: در یک شوی خصوصی در کنفرانس جهانی موبایل با شرکت کارشناسان اپراتورهای مخابراتی هفته آینده از ساعت هوشمند اچ تی سی رونمایی شده و در اواخر سال ۲۰۱۴ راهی بازار خواهد شد.به گزارش بلومبرگ اچ تی سی می خواهد از نفشه های خود برای نسل جدید محصولات در بخش کامپیوترهای پوشیدنی در کنفرانس جهانی موبایل صحبت کند.

گفته می شود این کمپانی هم زمان روی سه مدل از کامپیوترهای پوشیدنی از جمله ساعت هوشمند در حال کار است.محصولات دیگر شامل بند مخصوی است که می تواند موزیک  را روی گوشی کنترل و مدیریت کند و همچنین ساعتی است مخصوص سرویس Google Now .

ساعت هوشمند مذکور روی Qualcomm Toq سوار شده است که لمسی بوده و سیتم عامل اندورید روی گوشی های را پشتیبانی می کند. کوآلکوم توک در واقع ساعت هوشمند کمپانی کوآلکوم است که حالا اچ تی سی آن را با مارک و برند خود با تغییرات تعریف شده عرضه خواهد کرد. ساعت اچ تی سی با یک هدست به صورت انتخابی به دست مشتری می رسد که برای اجرای فرامین روی گوشی بکار گرفته می شود.

HTC Smartwatch اچ تی سی با رونمایی از ساعت هوشمند آبروداری می کند

اچ تی سی روی Google Now watch  نیز کار می کند که کارش شبیه کار siri اپل بوده منتها در اینجا سخت افزار و نرم افزار توامان با هم عرضه می شود و کارش پیش بینی حرکات بعدی کاربر است.

اچ تی سی روی برنامه ای کار می کند که با اسکن تقویم می گوید کاربر کجاست و یا کجا باید باشد. استفاده از دیتای جی پی اس و پستهای روی شبکه اجتماعی یک کاربر و اطلاعات رد و بدل شده در ایمیل این برنامه را تعریف می کند.

اچ تی سی سعی دارد با صعود به قله های جدید فناوری، افت فروش خود را جبران کرده و با رقبایی مانند سامسونگ در بیفتد.

در بازار ساعتهای هوشمند ابتدا سونی وارد این عرصه شده و بعد سامسونگ ورودش به مشکل خورد و حالا گفته می شود اپل و گوگل روی ساعت های هوشمند مشابه کار می کنند و امسال محصولات خود را عرضه خواهند کرد.

منبع:  bloomberg

/ Uncategorized

Comments

No comment yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *