بازاریابی اینترنتی

توجه به این نکته بسیار مهم است، مادامی که سایت شما دیده نشود نمی تواند برای شما هیچگونه سودآوری داشته باشد؛ بنابراین زمانی شما می توانید از وب سایت خود کسب درآمد کنید که توسط مشتری بازدید شوید.
از اهداف مهم زئوس در این زمینه هدایت هدفمند مشتری به وب سایت شما و صفحات شما است. توجه به این نکته که تبلیغات آنلاین در تجارت امروزه به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی در دست شرکتهای پیشرو در این زمینه است و ایجاد ترنولهای عظیم مالی بر مبنای تجارت اینترنتی برای اینگونه شرکتها ما را بر آن داشت تا با ایجاد مدلهای علمی در این زمینه بتوانیم برنامه های مدونی را به شرکتهای مختلف جهت عرضه محصولاتشان در بازارهای جهانی و بازارهای هدف ارائه نماییم.

تبلیغات گوگل
شبکه های اجتماعی
سئو و بهینه سازی وب سایت

بازاریابی اینترنتی
با توجه به نفوذ اینترنت و تلفن های همراه در زندگی روزمره ، بازاریابی اینترنتی یکی از قدرتمند ترین و تاثیرگذارترین روش های بازاریابی در دنیا می باشد. برند سازی ، معرفی و فروش در دنیای اینترنت امروزه یکی از کاربردی ترین و پر استفاده ترین اهداف بازاریابی اینترنتی می باشد. با توجه به اهمیت و قدرت این مقوله بر آن شدیم که با استفاده از تجارب بدست آمده خود و ارائه راه کارهای متنوع به مشتریان جهت افزایش بهره وری از وب سایت و سایر ابزارهای موجود در اینترنت کلیه خدمات قابل ارائه در این مقوله را بصورت بسته بازاریابی اینترنتی ارائه دهیم تا پس از یک دوره سه الی شش ماهه اثرات فعالیت های انجام شده بر روی بخش بازاریابی شرکت ، فروش و افزایش محبوبیت برند در بین هواداران شود مشخص و نمایان گردد.

در دنیای اینترنت تنها راه ارتباطی کاربر با شما وب سایت ، صفحات شبکه های اجتماعی و یا اپلیکشین های موبایل می باشد. پس در اولین قدم با راه اندازی یکی از موارد فوق که مهمترین آنها طراحی وب سایت می باشد و تهیه متون ، عکس و فیلم های مرتبط موضوع کاری فعالیت وب سایت ایده آل و استاندارد را پیاده سازی کرد تا با هدایت کاربران به سایت و یا صفحات شبکه های اجتماعی بتوان کاربر را به هدف از پیش تعریف شده رساند.

بازاریابی به هر فعالیت جذب و حفظ مشتری گفته می شود و با گسترش فضای اینترنتی و آنلاین، بازاریابی اینترنتی (آنلاین) در واقع همان جذب و حفظ مشتری به صورت اینترنتی است.

کاربرد وب مارکتینگ web marketing:
1. طراحی و راه اندازی سایت های هدفمند و با کیفیت
2. تهیه استراتژی و تولید محتوای وب سایت
3. آنالیز کلمات کلیدی و رقبا
4. بهینه سازی سایت و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو
5. جذب مخاطب مرتبط با وب سایت و هدایت به موضوعات درخواستی
6. آنالیز رفتار مخاطب در سایت
7. ایجاد و مدیریت صفحات در شبکه های اجتماعی
8. جذب مخاطب مرتبط برای صفحات شبکه های اجتماعی
9. برگزاری مسابقات دوره ای
10. شناخت نقط ضعف وب سایت و تقویت آن
11. طراحی و ایجاد باشگاه مشتریان
12. تبلیغات بنری و کلیکی
13. تبلیغات در گوگل

موارد الزامی بازاریابی آنلاین:
– مهم ترین مسئله ای که باید در بازاریابی آنلاین یا وب مارکتینگ آن آگاه باشید این است که اساس و پایه های بازاریابی سنتی و بازاریابی آنلاین یا وب مارکتینگ یکی هستند. مهم نیست شما چه نوع بازاریابی آنلاین یا وب مارکتینگ انجام می دهید.
– این روز ها تبادل بنر مانند گذشته کار ساز نیست. اما اگر آنها آخرین اخبار سایت شما و راه های تماس با شما را در وب سایت خود قرار دهند و شما هم چنین کنید برای هر دوی شما سودمند خواهد بود به این ترتیب می توانید به مشتریان یا بازار های جدید دست یابید.
– از مردم بخواهید وب سایت شما را به لیست علاقه مندی های خود اضافه نمایند.
– در بازاریابی آنلاین، خود می توانید از انواع وب سایت های مطرح کمک گرفته و از آنها بخواهید به تبلیغ کالا یا سایت شما در وب سایت شان بپردازند یا از آژانس های تبلیغاتی برای تبلیغ موبایلی کمک بگیرید. به هر حال، هر روشی را برمی گزینید، اندازه گیری را هرگز فراموش نکنید تا بتوانید بازگشت سرمایه خود را تخمین بزنید و مدام فعالیت های خود را بهبود ببخشید.

خدمات بازاریابی دیجیتال در مجموعه زئوس:

1. بازاریابی وب Web Markeing
2. بازاریابی موبایل Mobile Markeing

در حوزه بازاریابی اینترنتی در محیط وب (وب مارکتینگ) خدمات زیر ارزش های بی نظیری را برای برنامه بازاریابی شما فراهم می کند:
– طراحی وب سایت
– گرافیک وب سایت
– معماری وب سایت
– بازاریابی موتورهای جستجو
– تبلیغات کلیکی
– بهینه سازی موتورهای جستجو
– بازاریابی محتوا
– ایمیل مارکتینگ
– مدیریت وبلاگ
– آنالیز سایت و محتوای وب سایت
– بازاریابی شبکه های اجتماعی
– ساخت ترافیک وب سایت
– جذب مخاطب سایت
– تبدیل مخاطب وب سایت به بازدیدکننده دائمی و مشتری
– جذب اطلاعات علاقمندان و بازدیدکنندگان سایت

موبایل مارکتینگ ارائه خدمات زیر میزان نرخ بازگشت سرمایه شما افزایش می دهد:

– طراحی ساخت آپلیکشن های کاربردی موبایل برای توسعه کانال های ارتباطی بازاریابی
– طراحی موبایل کاتالوگ
– طراحی برنامه های ارتباطی و تولید محتوا از طریق موبایل
– sms marketing
– بازاریابی شبکه های اجتماعی تحت موبایل