ایده های خلاقانه وبسایت

تیم طراحی سایت ما در تلاش است علاوه بر اجرای ویژگی های عمومی در طراحی سایت شرکتی ، ویژگی های اختصاصی برای اینگونه سایت ها در نظر بگیرد تا بتواند خدمات ویژه و استثنایی را به مشتریان ارائه دهد.
طراحی سایت شرکتی حرفه ای و جذاب، مهم ترین گام در آنلاین برندینگ برای شرکتها می باشد . یک وب سایت خوب ویترین شرکت در فضای آنلاین است، ویترینی که مردم به واسطه آن نسبت به سطح و کلاس کاری شرکت قضاوت می کنند.

پخش کننده اختصاصی صوت و ویدئو

دارای player اختصاصی متناسب با سایت با قابلیت پخش ویدیو و صوت تحت HTML 5 و بدون نیاز به نرم افزار Flash . امکان پخش صوت و ویدیو در سایت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. از این رو این امکان ایجاد شده است که مدیر سایت به راحتی بتواند محتوای تصویری (ویدئو) و صوتی (پادکست) خود را در سایت شرکتی خود قرار دهد.

خروجی PDF صفحات

امکان تهیه خروجی پی دی اف PDF از صفحات مختلف سایت به صورت یک فایل تمیز و قابل پرینت . از آنجایی که ذخیره صفحات وب به صورت جداگانه معمولا کاری زمان بر و وقت گیر می باشد. این امکان وجود دارد تا به راحتی بتوانید از صفحات وب سایت خود خروجی PDF تهیه کنید و محصولات و خدمات سایت خود را در قالب فرمت پی دی اف مشاهده کنید.

امکان پرینت صفحات

زئوس در طراحی سایت شرکتی خود این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید از صفحات مختلف سایت خود پرینت بگیرید. شما به راحتی می توانید تمامی صفحات وب سایت خود را با فرمت و اندازه ای مناسب روی صفحه کاغذ مشاهده کنید و به راحتی پرینتی از تمامی صفحات سایت ، محصولات و خدمات سایت شرکتی خود را داشته باشید.

سیستم پیشرفته مقایسه محصولات

امکان ایجاد قابلیت مقایسه بین دو یا چند محصول در شرکت هایی که دارای محصولات متفاوت و متنوع هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. این امکان در سایت های شرکتی که توسط وب سیما تولید می شود وجود دارد که کاربر بتواند ویژگی ها و مشخصات دو یا چند محصول را مقایسه کند و به این ترتیب بتواند اطلاعات کاملی را دریافت کند.

سیستم اطلاع رسانی آب و هوا

آگاهی از اطلاعات آب و هوایی در بعضی از سایت ها ازاهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . از این رو این امکان در طراحی سایت شرکتی ایجاد شده است که کاربران سایت بتوانند از سیستم اطلاعات آب و هوا اطلاعات لازم را در مورد آب و هوای موقعیت جغرافیایی خاص (برای مثال محل دقیق شرکت یا شهر مورد نظر شما و یا حتی چند موقعیت مختلف ) کسب کنند.

سیستم نمایش ساعت و تقویم

این امکان در طراحی سایت شرکتی وجود دارد تا زمان و تاریخ با طراحی زیبا و با توجه به نیاز مشتری در سایت نمایش داده شود. این سیستم به سه روش کار می کند، نمایش ساعت و تقویم بر اساس سیستم عامل کاربر، نمایش بر اساس ساعت و تقویم سرور و نمایش ساعت و تقویم به صورت سفارشی مثلا ساعت به وقت دفتر نمایندگی تهران.

دارای فیلترینگ زیبا و کارامد

تفاده فیلترینگ معمولا در سایت های شرکتی که دارای شعبات ، محصولات ، خدمات مختلفی هستند استفاده می شوپد . کاربران به راحتی می توانند خدمات ارائه شده توسط شرکت شما را با فیلتر کردن برحسب دسته بندی های مختلف و یا فاکتور های دیگری که از طرف مدیر وبسایت در نظر گرفته شده است ، در وب سایت بیابند.

قابلیت جستجوی ایجکس ajax

جستجوی ایجکس در سایت هایی با خدمات و محصولات زیاد، بسیار کاربردی و جذاب می باشد، چرا که کاربران به راحتی می توانند با وارد کردن تنها سه حرف از نام یا مشخصات محصول و … کالا و خدمات مورد نظر خود را پیدا کنند. با این ویژگی کاربران هرچه سریع تر می توانند محصول یا مقاله مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

قابلیت کامنت گذاری

امکان ثبت دیدگاه از اهمیت ویژه ای برای کاربران برخوردار است چرا که کاربران ازاین طریق می توانند نظرات خود را در مورد یک برند یا محصول خاص ارائه دهند .وب سیما این امکان را در سایت های شرکتی طراحی شده ایجاد کرده است تا کاربران بتوانند به راحتی نظرات خود را ثبت کنند و سوالات خود را در مورد یک کالا و یا خدمات مطرح کنند.